• يکشنبه ٢٥ تير ١٤٠٢-١٥:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧١١١
تشکری هاشمی:17-161

اتصال مترو پرند به خطوط تهران بار حقوقی دارد/ هنوز طرحی برای تراموا به شورا پیشنهاد نشده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه اتصال مترو پرند به خطوط تهران بار حقوقی دارد، یادآور شد: هزینه های این ایستگاه و پیامدهای آن و تأثیر بر سرفاصله حرکت قطارهای مترو تهران باید مشخص شود تا بدانیم قرار است چه اتفاقی در این خط بیفتد، اتفاقی که در خط تهران- کرج و هشتگرد افتاد نباید در این خط نیز اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای ششم در واکنش به گزارش اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری تهران با بیان اینکه باید بخش های مختلف دست به دست هم دهند تا شاهد نتیجه باشیم و تنها تلاش معاونت ترافیک نمی تواند منتج به نتیجه شود، گفت: در بخش اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای که برای بخش حمل و نقل ۲۷ میلیارد تومان بود، به صورت یک دوازدهم باید تأمین می شد و باید مشخصا اعلام شود که بر این مبنا چه میزان اعتبار اختصاص یافته است؟
وی ادامه داد: باید مشخص شود که چند درصد از برنامه های مصوب محقق شده است؛ از سویی دیگر موضوع قرارداد هزار دستگاه اتوبوس برقی مطرح شد و باید گزارش داده شود که این قرارداد چه زمانی منعقد شده و با چه ساز و کاری انجام خواهد شد.
تشکری هاشمی با بیان اینکه بر اساس اعلام شهردار تهران خط یک برای تراموا پیش بینی شده بود، اظهار کرد: هنوز هیچ طرحی به شورا ارائه نشده که ببینند آیا شورا این موضوع را تأیید می کند یا خیر؟
وی با تأکید بر اینکه اتصال مترو پرند به خطوط تهران بار حقوقی دارد، یادآور شد: هزینه های این ایستگاه و پیامدهای آن و تأثیر بر سرفاصله حرکت قطارهای مترو تهران باید مشخص شود تا بدانیم قرار است چه اتفاقی در این خط بیفتد، اتفاقی که در خط تهران- کرج و هشتگرد افتاد نباید در این خط نیز اتفاق بیفتد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما حتماً می خواهیم حمایت کنیم، اظهار کرد: تأمین قطعات مورد نیاز خارجی برای اورهال را در بازدیدها ندیدیم و باید گزارش آن ارائه شود که بدانیم چه اقدامی انجام شده است. 
وی با تأکید بر اینکه باید برای آغاز سال تحصیلی نیز گزارش داده شود که چه اقدامی قرار است انجام شود، تصریح کرد: موارد مشترک با دولت نیز باید در گزارشات قرار بگیرد.
تشکری هاشمی با بیان اینکه نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی در برابر ۷۰ هزار تاکسی موجود که ۹۰ درصد آن فرسوده است، رقمی نیست، یادآور شد: باید در مورد نوسازی تاکسی گزارش داده شود.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: